oferta pracy - specjalista ds. zakupów

Obecnie do Spółki Polimex Operator Sp. z o. o. Sp. k. poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Płock
Za co będziesz m.in. odpowiedzialny/a:
- prowadzenie procesu zakupowego w zakresie zakupu usług sprzętu i transportu zgodnie z polityką zakupową Grupy Kapitałowej,
- prowadzenie procesu negocjacyjnego zakupu usług sprzętu i transportu,
- tworzenie umów zakupu usług sprzętu i transportu przy wsparciu działu prawnego.
Czego oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku i znajomości branży sprzętu budowlanego,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- nastawienia na potrzeby klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- zdolności interpersonalnych, negocjacyjnych i prezentacyjnych.
Zapewniamy:
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne narzędzia do pracy,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę,
- ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- dofinansowanie do letniego wypoczynku,
- dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej LuxMed oraz karty MultiSport.