Oferta Pracy - Specjalista ds. ofertowania

Grupa Kapitałowa Polimex Mostostal to wiodąca polska grupa kapitałowa, w skład której wchodzą spółki koncentrujące swoją działalność na perspektywicznych segmentach rynku, jakimi są m.in.: energetyka, petrochemia, przemysł, produkcja. Organizacja budująca pozycję lidera na rynku oraz zaufanego partnera w działalności inżynieryjno – usługowej.
Obecnie do Spółki Infrastruktura Drogowa realizującej projekty w formule buduj oraz projektuj i buduj, w zakresie infrastruktury: drogowej, kolejowej, hydrotechnicznej, przesyłowej poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Warszawa, Poznań, cała Polska
ZAKRES ZADAŃ:
- Analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla Inwestorów prywatnych oraz publicznych,
- Przygotowanie ofert, kosztorysów przetargowych - kalkulacja oferty, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
- Weryfikacja kompletność oferty i wyceny,
- Analiza otrzymanych przedmiarów robót,
- Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z Inwestorami i Podwykonawcami, pro-wadzenie korespondencji z Inwestorami i Podwykonawcami, w zakresie zapytań w sprawach technicznych na etapie przetargu,
- Przygotowanie kalkulacji realizacyjnej,
- Definiowanie ryzyk na etapie przygotowania oferty,
- Sporządzanie kalkulacji robót, robót dodatkowych i zastępczych,
- Sporządzanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie i analiza ofert od podwykonawców i dostawców oraz weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców i dostawców,
- Sporządzanie zestawień porównawczych cen ofertowych innych uczestników przetargu,
- Planowanie i kontrola kosztów,
- Monitorowanie bieżących przetargów,
- Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych,
- Sporządzanie raportów, budowanie bazy danych rynku (konkurencja, ceny, podwykonawcy).
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogowym lub hydrotechnicznym,
- Minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
- Doświadczenie w przygotowywaniu przedmiarów i wycenie robót budowlanych,
- Doświadczenie przy rozliczaniu kontraktów FIDIC lub innych równorzędnych,
- Podstawowa znajomość programów - MS Office, MS Project, Auto Cad, Norma Pro,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
- Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań,
- Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy.
OFERUJEMY:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- Pakiet benefitów,
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę.