Oferta pracy - Specjalista ds. kontrolingu i raportowania

Obecnie do Spółki Naftoremont-Naftobudowa Sp. z o. o. poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Jedlicze
ZAKRES ZADAŃ:
- Dostarczanie informacji zarządczej w zakresie realizowanych projektów, opracowywanie cyklicznych raportów finansowych i kontrolingowych oraz prezentowanie wyników portfela projektów Dyrektora Operacyjnego,
- analiza efektywności i opłacalności realizowanych kontraktów oraz kosztów stałych Spółki,
- konsolidacja wyników portfela Dyrektora Operacyjnego oraz wspieranie go informacją zarządczą o wynikach,
- ścisła współpraca z Project Managerem, Inżynierem Projektu, w zakresie planowania harmonogramów rzeczowo-finansowych, zasobów, planów zakupowych oraz monitorowanie i raportowanie postępu założonych w projekcie działań,
- analiza budżetów projektów, w zakresie przychodów, kosztów i marży, we współpracy z kierownictwem projektów,
- monitorowanie comiesięcznego procesu wyceny projektów Dyrektora Operacyjnego oraz analiza sporządzanych prognoz kontraktów. Dostarczanie kompletu wycenionych kontraktów do konsolidacji do przełożonego,
- kontrolowanie realizacji kosztów projektów, analiza odchyleń i wyjaśnianie ich przyczyn,
- weryfikacja i kontrola zakresów rzeczowych, zakupowych i finansowych projektów,
- analiza i utrzymywanie dokumentacji, umów dotyczących realizacji projektu i określanie ryzyk, wiążących się z realizacją umowy,
- monitorowanie należności ze sprzedaży oraz sporządzanie przepływów finansowych (cash flow) dla projektów,
- sporządzanie rekomendacji oraz opiniowanie odnośnie prezentowanych wyników projektów (propozycje optymalizacji w zakresie ponoszonych kosztów oraz efektywności operacyjnej),
- monitorowanie przygotowywanych ofert dla pozyskiwanych kontraktów pod względem ich opłacalności i efektywności kosztowej.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemu SAP ERP,
- 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kontrolingu.
OFERUJEMY:
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne narzędzia do pracy,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę,
- ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- finasowanie i dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LuxMed dla Ciebie i członków Twojej rodziny, karty MultiSport oraz letniego wypoczynku.