Oferta pracy - Specjalista ds. kontrolingu i raportowania

GK Polimex – Mostostal to wiodąca polska grupa kapitałowa, w skład której wchodzą spółki koncentrujące swoją działalność na perspektywicznych segmentach rynku, jakimi są m.in.: energetyka, petrochemia, przemysł, produkcja. Organizacja budująca pozycję lidera na rynku oraz zaufanego partnera w działalności inżynieryjno – usługowej.

Obecnie do Spółki Naftoremont – Naftobudowa Sp. z o.o. świadczącej usługi remontowe, modernizacyjne i inwestycyjne dla przemysłu rafineryjno-przemysłowego, chemicznego i energetycznego poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. kontrolingu i raportowania
Miejsce pracy: Jedlicze

ZAKRES ZADAŃ:

  • Dostarczanie informacji zarządczej w zakresie realizowanych projektów, opracowywanie cyklicznych raportów finansowych i kontrolingowych oraz prezentowanie wyników portfela projektów Dyrektora Operacyjnego,
  • analiza efektywności i opłacalności realizowanych kontraktów oraz kosztów stałych Spółki,
  • konsolidacja wyników portfela Dyrektora Operacyjnego oraz wspieranie go informacją zarządczą o wynikach,
  • ścisła współpraca z Project Managerem, Inżynierem Projektu, w zakresie planowania harmonogramów rzeczowo-finansowych, zasobów, planów zakupowych oraz monitorowanie i raportowanie postępu założonych w projekcie działań,
  • analiza budżetów projektów, w zakresie przychodów, kosztów i marży, we współpracy z kierownictwem projektów,
  • monitorowanie comiesięcznego procesu wyceny projektów Dyrektora Operacyjnego oraz analiza sporządzanych prognoz kontraktów. Dostarczanie kompletu wycenionych kontraktów do konsolidacji do przełożonego,
  • kontrolowanie realizacji kosztów projektów, analiza odchyleń i wyjaśnianie ich przyczyn,
  • weryfikacja i kontrola zakresów rzeczowych, zakupowych i finansowych projektów,
  • analiza i utrzymywanie dokumentacji, umów dotyczących realizacji projektu i określanie ryzyk, wiążących się z realizacją umowy,
  • monitorowanie należności ze sprzedaży oraz sporządzanie przepływów finansowych (cash flow) dla projektów,
  • sporządzanie rekomendacji oraz opiniowanie odnośnie prezentowanych wyników projektów (propozycje optymalizacji w zakresie ponoszonych kosztów oraz efektywności operacyjnej),
  • monitorowanie przygotowywanych ofert dla pozyskiwanych kontraktów pod względem ich opłacalności i efektywności kosztowej.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość systemu SAP ERP,
  • 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kontrolingu.

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę na zastępstwo (ok 1,5 – 2 lat) w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne warunki finansowe, premie i nagrody roczne,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
  • nowoczesne narzędzia pracy,
  • bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną LuxMed dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku).

APLIKUJ